вівторок, 25 листопада 2014 р.

Майстер-клас. День перший

Рефлексія першого дня.
Дуже вдалою була вправа саморефлексії тренера. Це дало змогу сформулювати свої навчальні цілі на майстер-клас, а саме:
Навчальні цілі на майстер-клас:
Дізнатися способи і методи мотивації учасників тренінгу щодо створення конкретних, вимірюваних та досяжних навчальних цілей.
Знайти методи і способи дотримання регламенту виконання вправ.
Дізнатися методи щодо правильних порад по вибору виду комп'ютерних робіт для прикладу учнівської роботи вчителям-предметникам.
Сьогодні познайомилася ще з одним сайтом cacoo, створювали Карту пам'яті. Чудова оболонка для сумісного створення документу. Спочатку не зовсім получалося розподілити обов'язки, а потім і домовлялися, і спілкувалися. Супер! 
А ще, і можливо саме головне, я зрозуміла, що не зовсім правильно розтавляла акценти на тренінгу. Тому і не встигала за регламентом виконання вправ. Зараз все розклалося по поличкам. І дуже цінною була вправа про самооцінювання та контрольні списки. 
І ще. Я зрозуміла, як я можу показати вчителям-предметникам елементи дослідження або дати пораду. Виявляється, що це вже і не так складно. 
Чим більше я занурююсь в цей тренінг, тим більше я розумію, що і як треба робити. І правильний вислів нашого тренера: "Навичка приходить після 15-ої вдалої спроби"

1 коментар:

  1. Як класно, що Ви почали з зовсім невдалої для рефлексії фрази “Дуже вдалою була вправа саморефлексії тренера.”( а краще - “для мене дуже вдалою ввиявилася вправа...”, а потім в якийсь момент почали писати про себе , вдало вживаючи “Я”! Супер! Саме так і продовжуйте самі і вчіть того своїх учасників. Всталяйте скрізь “Я думаю/погоджуюся/не погоджуюся”, “мені подобається/не подобається” , Мене турбує, мені дивно, соромно, смішно.....” І спробуййте поставити читачеві запитання, щоб заохотити його до спілкування з Вами.

    ВідповістиВидалити